KAKANJ
Kakanjac Roko Šain – najmlađi kondukter Željeznica FBiH
19.03.2025.
ntvic.ba (I.Š.)

Mnoga zanimanja i profesije danas izumiru zbog sve manje zainteresovanosti mladih da rade određene poslove. Tako danas rijetko možemo čuti da se neka mlada osoba odlučila za posao konduktera, međutim upravo rijetki primjeri koji se odluče za ovaj posao, govore o tome da će kondukteri postojati i u budućnosti.

Kakanjac Roko Šain – najmlađi kondukter „Željeznica FBiH“. Ima 21. godinu i ponosno ističe da svoj posao radi s ljubavlju. Šaljivo nam naglašava da je on prvi iz porodice koji se odlučio za drugu profesiju i da je tako prekinuo porodičnu „policijsku tradiciju“.
– Pa moj jedan dan kada sam u službi prvo počinje sa osmjehom pošto ja iz ljubavi radim svoj posao, dan počinje sa osmjehom kada trebam na posao i kada trebam obući svoju uniformu.
Ja sam prvi koji je u svojoj porodici na željeznici, meni su svi u porodici u policiji generacijama, pa mogu reći slobodno od 1958. godine, ja sam jedini koji je izabrao željeznicu jer me jer me nekako najviše privlačila. Kao mali dok su drugi htjeli putovati nekim brzim autima, da idu na neka putovanja autobusima, ja sam uvijek birao voz kao prevozno sredstvo, kazao je Roko Šain, kondukter.
A kada radiš bilo koji posao iz ljubavi onda se rezultati itekako vide. Roko je posvećen svom poslu, obavlja ga profesionalno, pa to primjete i njegove kolege ali i putnici koji se nađu u vozu s najmlađim kondukterom na smjeni.
– Pa držimo do pravila jer ono što imamo trebamo čuvati, naručito društvenu imovinu u BiH, mi nemamo puno kao druge zemlje, mi imamo malo a to što imamo to treba i da čuvamo. Tako da gledam da bar bude po pravilima što se tiče i s putnicima i putovanja i da se čuva i voz, da ne bude kakvih oštećenja, da se higijena održava što bolje može i tako trudimo se sve da sačuvamo što više možemo, poručio je Šain.
Naš sagovornik, na kraju poručuje i da bi volio da ova njegova priča bude inspirativna za sve one koji bi možda i sami voljeli postati kondukteri. Nada se da će uskoro dobiti kolegu koji će biti njegovih godina, da će imati s kim podjeliti znanje ali i ljubav prema ovom poslu. A do dolaska nekog novog, Roko će ponosno nositi titulu najmlađeg konduktera i svoj će posao, veli nam profesionalno i odgovorno obavljati, baš kao i do sada.
