KAKANJ

Na području Kaknja egzistiraju 23 područne škole, pet školskih objekata van funkcije

10.03.2023.
ntvic.ba (A.K.)

Na području općine Kakanj egzistiraju 23 područne škole koje su sastavni dio pet centralnih škola. Učenika u područnim školama, posebno onim udaljenijim sve je manje. Međutim, svaki učenik ima pravo na jednake uslove školovanja i time bi trebalo da se rukovode svih oni koji odlučuju o važnim procesima i ulaganjima u oblasti obrazovanja.

Nerijetka je slika praznih i oronulih objekata područnih škola. Od 23 područne škole koje se nalaze na području Kaknja danas ih je pet van funkcije. Za održavanje objekata područnih škola koje su u funkciji resorno kantonalno ministarstvo izdvaja velika sredstva kako bi se poboljšali uslovi odvijanja procesa odgoja i obrazovanja naših osnovaca.

– Van upotrebe su područne škole u Sebinju, Bukovlju, Vukanovićima, Poljanima i Kraljevoj Sutjesci. Mogu reči da su te škole u lošem infrastrukturnom stanju i zbog poznatih razloga ne ulaže se ništa u njih, istakao je Fikret Kurtović, direktor OŠ „Omer Mušić“ Brežani.

Iz godine u godinu sve je manje učenika u područnim školama, međutim, to nije prepreka nastavnom osoblju i resornom ministarstvu u nastojanjima da svakom djetetu obezbijede jednake uslove školovanja.

– Sve škole i centralne i područne iziskuju redovna ulaganja. Znači, mora se kontinuirano obnavljati i raditi kako bi se stvorili bolji uslovi za rad i nastavnicima i učenicima. Ja mislim da se sada najviše ulaže u obnovu školskih objekata, naglasio je Kurtović.

Osnovnoj školi „Omer Mušić“ Brežani između ostalih pripada i područna škola Čelikovina u kojoj nastavu pohađa 20 učenika raspoređenih u dva odjeljenja. U proteklom periodu u ovoj školi je urađeno nekoliko značajnih infrastrukturnih projekata u okviru kojih su zamjena krova, vanjsko i unutrašnje uređenje.

– Škola u Čelikovini nalazi se u solidnom infrastrukturnom stanju, ima skroman poligon za djecu, dvije učionice i zbornicu, zapravo sve ono što je potrebno za normalan rad. Trenutno ovu školu pohađa 20 učenika, istakao je Kurtović.

Proces sticanja znanja u školskim klupama do vraćanja znanja društvenoj zajednici trebao bi biti popraćen i konstantnim ulaganjima u ovoj oblasti, jer ulaganje u obrazovanje trebao bi biti temeljni i najvažniji cilj svakog društva.

Popularno

Exit mobile version