BIH

Islamska zajednica u BiH uspješno realizirala akciju “Kurbani 2024“

24.06.2024.
ntvic.ba

Islamska zajednica u Bosni i Hercegovini uspješno je realizirala ovogodišnju akciju “Kurbani”, odgovorno pristupajući onome što joj je povjereno, prenosi Anadolu.

U skladu s motom akcije “Vaš kurban, naša odgovornost”, Islamska zajednica je odgovorila svim preuzetim obavezama.

“Islamska zajednica sve ono što radi, iz godine u godinu bilježi poraste. Danas možemo konstatovati da je na nivou Islamske zajednice i ove godine, kako u Rijasetu, tako i u odgojno-obrazovnim ustanovama, solidan broj više realiziranih kurbana, na zadovoljstvo onih koji su Islamskoj zajednici dali svoje povjerenje, na zadovoljstvo svih onih koji su bili i koji će biti korisnici kurbanskog mesa do sljedećeg Bajrama“, izjavio je za agenciju MINA voditelj Odjela za kurbane Rijaseta Islamske zajednice dr. Bilal Memišević.

Uspjehu ove akcije je prethodila kvalitetna priprema, a akcija ukazuje da je povjerenje članova Islamske zajednice, kako u domovini, tako i u dijaspori, u usponu.

“Sve je proteklo u najboljem redu, nismo imali većih problema u toku realizacije. Zahvaljujem se svima koji su i ove, a i u kontinuitetu daju, povjerenje svojoj Islamskoj zajednici. To potvrđuje da je Islamska zajednica od povjerenja za muslimane ovih prostora, za članove Islamske zajednice, da je reisul-ulema neko ko je autoritet u našem društvu. Zahvaljujem se timu koji je intenzivno radio, prvo na pripremama, zatim realizaciji, a sada svodimo evidencije. Zasigurno bez dobrog tima koji Islamska zajednica ima, nemoguće je realizirati ovako zahtjevan projekat“, naglasio je Memišević.

Posebno je ukazao na činjenicu da je akcija i ove godine bila veliki vjetar u leđa domaćim proizvođačima.

“Važno je ukazati na naše partnere, a to su bosanskohercegovački privrednici, uzgajivači, klaoničari, prerađivači. Oni su važan stub akcije. Bez njih mi ne bismo mogli ovoliki broj kurbana kvalitetno nabaviti, kvalitetno i blagovremeno žrtvovati, zbrinuti i podijeliti. Također, treba kazati i da je za njihove potrebe, za njihove uposlenike, za njihov razvoj kao domaće privrede, ovaj projekat bitan vjetar u leđa. Na nivou Islamske zajednice akciju smo zaključili i zaokružili s 31.388 kurbana, što je za nekih 700 kurbana više u odnosu na proteklu godinu. Najveći rast smo napravili mi u Rijasetu Islamske zajednice“, istakao je Memišević.

U toku samog Bajrama veliki dio mesa je podijeljen, a osim jednokratnih podjela, Islamska zajednica će tokom cijele godine vršiti podjelu i prerađenog mesa ustanovama i pojedincima u stanju potrebe.

“Mi smo blagovremeno uspjeli da dogovorimo, zbrinemo, sve one količine kurbanskog mesa koje će biti predmetom podjela u ovom periodu poslije Bajrama. Učinili smo potreban napor da sve količine sirovog rashlađenog kurbanskog, koje smo planirali, podijelimo javnim ustanovama, društveno korisnim organizacijama, humanitarnim organizacijama, pojedincima u stanjima potrebe. Naše službe će već za nekoliko dana imati tačnu evidenciju onih koji su bili korisnici sirovog kurbanskog mesa. Za nekih tridesetak dana idemo u realizaciju drugog dijela, i on će trajati do narednog Bajrama, a to je kontingent kurbanskog mesa, koji je ugovoren za preradu s mesnim industrijama, koje imaju halal-certifikat“, naveo je Memišević.

U narednom periodu će, kako je najavio, uraditi analizu akcije “Kurbani 2024”, kako bi došli do zaključaka šta je moguće unaprijediti, te će se pripremati za realizaciju naredne akcije.

“Mi ne stajemo, u narednom periodu ćemo dobro analizirati akciju, vidjeti šta možemo unaprijediti i nastavljamo s pripremama za realizaciju naredne akcije. Naša obaveza je da vjernicima, članovima Islamske zajednice, udostupimo informacije o kurbanskom mesu koje je bilo predmetom podjele u danima Bajrama, kao i da udostupimo informacije kome, kada i kako ćemo vršiti podjelu prerađenog kurbanskog mesa“, kazao je Memišević.

Islamska zajednica je dokazala sposobnost da realizira ovu akciju poštujući šerijatske norme, kao i zahtjeve vremena. Nivo organiziranosti akcije podiže se svake godine, što potvrđuje i ovogodišnja akcija.

Popularno

Exit mobile version