Na današnjoj press konferenciji JP „Vodokom“ Kakanj predstavilo je novi eVodokom online servis, aplikaciju koja će značajno unaprijediti iskustvo korisnika ovog preduzeća. Tim stručnjaka iz IT kompanije Kingdom Allianse iz Kaknja koji je izradio aplikaciju predstavio je prednosti korištenja ove aplikacije i mogućnosti koje nudi kao i način prijave i korištenja iste.
S ciljem da se korisnicima usluga JP „Vodokom“ Kakanj olakša pružanje usluga i servisnih informacija kreirana je aplikacija eVodokom servis. Putem aplikacije korisnici mogu dostaviti podatke očitanja brojila, evidentirati i pratiti potrošnju mjernih mjesta te prijaviti kvar na vodovodnoj mreži ili prijaviti novi priključak na vodovodnu mrežu. Osim navedenog, korisnici će putem mobilne aplikacije moći pratiti servisne informacije o nestanku vode, puknuću cijevi, planiranim iskuljučenjima kao i analizama vode- stanju i ispravnosti vode koju konzumiraju.
-Bitno je spomenuti da zbog aktuelne situacije u Kaknju, izvođenja radova u Varešu, da naši građani u realnom vremenu, dakle u trenutku kad mi dobijemo analizu vode da ćemo je automatski proslijediti mobilnoj aplikaciji. Na taj način svaki naš korisnik može da provjeri stanje ili kvalitet vode koju konzumira i sve one ostale informacije koje se tiču rada JP „Vodokom“ Kakanj. Širok je spektar našeg djelovanja tako nam je prioritet puna otvorenost i transparentnost prema našim korisnicima, istakao je Haris Veispahić- dir. JP „Vodokom“ Kakanj.
-Da bi mogli pristupiti aplikaciji u vaš izbornik treba da ukucate eVodokom.ba. Nakon toga, uz pomoć linka prijavljute se na platformu i vršite registraciju. Imate račun i potrebno je da unesete svoje osnovne podatke. Vodokom ne traži nijedan podatak koji nije obavezan tako da su podatci koje unesete siguni i zaštitićeni od zloupotrebe. Aplikaciju već danas možete instalirati na svojim uređajima, istakao je između ostalo, Amer Sikira iz Kingdom Alliansa.
IT stručnjaci iz Kaknja koji su kreirali ovu mobilu aplikaciju, istakli su da je ovo prva digitalna platforma-aplikacija u BIH kada je riječ o komunalim preduzećima te će ona značajno unaprijediti i olakšati komunikaciju između JP „ Vodokom“ i samih korisnika.