KAKANJ

Proteklu grijnu sezonu u Kaknju obilježila brojna puknuća na sistemu, moguće povećanje cijena usluga JP Grijanje (VIDEO)

10.05.2024.
ntvic.ba (I.Š.)

Sezona grijanja na području općine Kakanj završila je 30. aprila. 38. sezonu grijanja obilježila su brojna puknuća na sistemu daljinskog grijanja. U narednom periodu iz JP Grijanje navljuju realizaciju infrastrukturnih projekata i radova s ciljem poboljšanja kvalitete isporuke toplotne energije krajnjim potrošačima. Od nove grijne sezone izvjesna su i nova poskupljenja usluga ovog JP.

Prema riječima direktora JP Grijanje Kakanj protekla grijna sezona bila je specifična po mnogo čemu. Sezonu su obilježila brojna puknuća na sistemu daljinskog grijanja. Ove godine bilo ih čak 257.

-Gledajući broj puknuća ovo je druga sezona po broju puknuća. U sedam mjeseci sanirali smo 257 puknuća na sistemu. Još jedna specifičnost je da nas je veliki broj puknuća zatekao pri samom punjenju i puštanju sistema u rad. Prvog oktobra kada starta sezona 90 posto naših korisnika je imalo uslugu grijanja, međutim za 10 posto smo morali sanirati u prvih 15 dana 47 puknuća da bi oko 16. oktobra uspostavili sistem na čitavom području, kazao je Muamer Čelebić, direktor JP Grijanje Kakanj.

Pored brojnih puknuća na sistemu daljinskog grijanja, Čelebić ističe i to da su zadnje tri sezone bile obilježene i poskupljenjima toplotne energije od strane Elektroprivrede prema ovom JP. Nakon što je u prošloj godini došlo do povećanja cijena grijanja prema krajnjim korisnicima, novo povećanje cijena izvjesno je i do početka naredne grijne sezone.

-U zadnje tri sezone svaki put nas zatiče novo poskupljenje toplotne energije. I ove sezone se to desilo i svaki put je ono veće. Ovaj put ono iznosi 23 posto, a u zadnje tri godine ono iznosi 52 posto. Mi, kao što smo i najavili nismo krenuli odmah u korekciju naših cijena. Iskoristit ćemo ovo vrijeme do nove sezone i do novog utvrđivanja cijena, koje je svake godine u augustu, izuzev kad se mijenja cijena uglja. Pokušavamo izmijeniti postojeću metodologiju jer ne vidimo kraj poskupljenjima, kazao je Čelebić.

Sa druge strane građani Kaknja imaju podjeljeno mišljenje o kvalitetu i kvantitetu usluga JP Grijanje.

Kvalite usluga JP Grijanje, među ostalim, zavisi i od radova na sanaciji rekonstrukciji sistema, koji se intenzivno izvode tokom ljetnog perioda. Ove godine, najavljeno je iz JP Grijanje, ti radovi će biti u manjem obimu u odnosu na prethodne godine. Toplifikacija MZ Povezice također je projekat koji je za realizaciju planiran u narednom, ljetnom periodu. Također iz JP Grijanje navode i to da će do nove grijne sezone zamijeniti i opremu u čak osam podstanica gdje su u prethodnoj sezoni detektovani problemi.

-Prethodnih nekoliko godina mi smo uspjevali otprilike dva kilometra cjevovoda da zamijenimo, ove godine ćemo morati nešto manje obzirom da smo imali veće cijene od strane Elektroprivrede, pa taj veći trošak će ustvari uticati na manje investicije u ljetnom periodu. Trenutno je planirano zamjena kilometar cjevovoda. S tim da smo mi aplicirali kao JP prema Fondu okoliša i Općina Kakanj u naše ime prema Vlad FBiH za rekonstrukciju glavnog magistralnog vrelovoda, kazao je Čelebić.

Ono što Čelebić posebno naglašava kao fokus ovog preduzeća je i to da će ovo JP u narednom periodu zajedno sa lokalnom zajednicom učiniti sve što je moguće da utiču na izmjenu postojećeg načina obračuna cijena toplotne energije od strane EP BIH – sve s ciljem zašitete krajnjih potrošača.

Popularno

Exit mobile version