U povodu Međunarodnog Dana muzeja, kakanjski Muzej organizirao je predavanje na temu „Kako se nekad slušala muzika, od gramofona do digitalnih medija“. Na ovaj način publika je imala priliku upoznati se sa utjecajem muzike na mentalno zdravlje.
Edukativnim predavanjima, te izložbom na temu „Dobri stari radio“, kakanjski muzej dao je svoj doprinos ovogodišnjem obilježavanju Međunarodnog Dana Muzeja, kojem su prisustvovali i učenici Gimnazije „Muhsin Rizvić“ Kakanj. Na ovaj način su iz Javne ustanove KSC Kakanj učenicima prezentirali načine slušanja muzike nekad i sad.
-Naš prvenstveni cilj bio je da pozovemo naše mlađe naraštaje i da im kroz direktan susret sa muzejskim predmetima pokažemo kako i na koji način su se ti predmeti čuvali, istakla je Amina Kovač, stručna saradnica za pedagoške poslove JU KSC Kakanj.
Profesorica muzičke kulture Laura Petrović ovom prilikom gimnazijalcima je održala predavanje na temu „ Načini slušanja muzike kroz prošlost“ u kojem je posebno istakla vrijednost muzike u prošlosti u odnosu na vrijeme u kojem danas živimo.
-Već 90. godina dolazi do stvaranje hiperprodukcije u muzici koja se danas razvila jako puno. Samim tim, danas pjesme koje se snimaju traju 2 do 3 minute, za razliku od muzike koja se snimala prije, naglasila je Laura Petrović, profesorica muzičke kulture u Gimnaziji „Muhsin Rizvić“ Kakanj.
U programu povodom Međunarodnod Dana muzeja učestvovala je i Emina Bajtarević. Pored izvedbe muzičke numere, Bajtarević je učenicima održala i predavanje na temu „ Muzika kao lijek“.
-Mislim da je predavanje koje sam održala moglo probuditi interesovanje kod učenika, zato što sam pričala o tome, kako je muzika bila lijek i meni kroz moj privatni život i zdravstvene probleme koje sam imala, tako da se nadam će muzika nekima isto tako pomoći, poručila je Emina Bajtarević.
Muzika je već odavno doživjela ekspanziju u punom kapacitetu. Međutim, kvalitet muzike je za raspravu , smatraju naši sagovornici, te naglašavaju da bez obzira na sve, istinski kvalitetno muzičko djelo ima trajnu vrijednost.