ZE-DO KANTON
Movember 2025 – Prevencija raka prostate i testisa u ZDK
07.11.2025.
ntvic.ba
Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica (INZ) u saradnji s Udruženjem oboljelih od raka prostate Federacije BiH realizuje kampanju Movember 2025, posvećenu ranom otkrivanju i prevenciji karcinoma prostate i testisa, te podizanju svijesti o važnosti očuvanja muškog zdravlja i najavljuju akciju preventivnih pregleda i testiranja za uposlenike u tri općine/grada i kompanijama u Zeničko- dobojskom kantonu.
Kampanja Movember globalno se obilježava tokom mjeseca novembra s ciljem da se muškarci podstaknu na redovne preventivne preglede te razgovor o zdravlju i brigu o sebi.
Briga o zdravlju nije slabost – to je odgovornost i znak snage, navode iz INZ-a.
U okviru kampanje planirane su akcije preventivnih pregleda i testiranja za uposlenike u tri općine/grada i kompanijama u Zeničko- dobojskom kantonu: Zenica – kompanija ALBA, Sarajevska bb, ponedjeljak 10. i utorak 11. novembra od 11 do 15 sati, Kakanj – preduzeća Vodokom i Grijanje, Alije Izetbegovića 51, srijeda 12. novembra od 09 do 15 sati i Tešanj – kompanija JAMI, Tešanjka bb, četvrtak 13. novemb ne od 11 do 15 sati.
U ovoj kampanji, pregledi su isključivo namijenjeni samo zaposlenicima navedenih kompanija i nije moguć pregled ili prijavljivanje zainteresovanih sugrađana.
Tokom ove akcije bit će omogućeno PSA testiranje muškaraca starijih od 50 godina (laboratorijska analiza i ultrazvučni pregledi), te UZV denzitometrija (određivanje gustine kostiju).
Navedene preglede obavljat će stručni timovi Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica i Udruženja oboljelih od raka prostate Federacije BiH, uz podršku partnerskih laboratorija i urologa.
Kroz saradnju s kompanijama, kampanja MOVEMBER 2025 promoviše društvenu odgovornost i brigu poslodavaca o zdravlju svojih zaposlenika.
Redovni preventivni pregledi nisu samo ulaganje u zdravlje radnika, nego i u njihovu radnu sposobnost, produktivnost i kvalitet života.
-Zdravlje zaposlenih temelj je uspješnog poslovanja i zdravog društva. Zahvaljujemo kompanijama ALBA Zenica, Vodokom i Grijanje Kakanj, te JAMI Tešanj na ukazanom povjerenju i podršci u provođenju kampanje. Naš cilj je da kroz zajedničke aktivnosti povećamo svijest o važnosti ranog otkrivanja raka prostate i testisa – ističu iz Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica.
ntvic.ba/Fena

