Connect with us

KAKANJ

Općina Kakanj otvorila kancelariju za predsjednike kakanjskih mjesnih zajednica

28.10.2025.
ntvic.ba (A.T.)

Kako bi unaprijedila rad i djelovanje mjesnih zajednica, Općina Kakanj nedavno je otvorila kancelariju za predsjednike kakanjskih mjesnih zajednica. Predsjednici mjesnih zajednica moći će koristiti ovu kancelariju za obavljanje administrativno-tehničkih poslova, što će omogućiti brže i efikasnije izvršavanje zadataka predviđenih Statutom Općine Kakanj.

Na inicijativu predsjednika kakanjskih mjesnih zajednica, Općina Kakanj otvorila je kancelariju namijenjenu predsjednicima mjesnih zajednica za obavljanje administrativnih poslova. Kancelarija je opremljena računarom, printerom i internet konekcijom, čime je olakšano efikasnije i brže izvršavanje svakodnevnih zadataka.

-Mi već odavno imamo potrebu iskazanu od strane Savjeta mjesnih zajednica da nemaju gdje otkucat određene akte, otprintat taj isti materijal, kojeg oni obično dostavljaju institucijama, iznašlo se riješenje da se u ovom prostoru u zgradi Teritorijalne odbrane, ovaj prostor uredi, instalira, računar, printer i da se za njihove potrebe ovaj prostor učini dostupnim, izjavio je za NTV IC, Bahrudin Arnaut, pomoćnik načelnika za opću upravu.

Kako ističu iz nadležne općinske službe, kancelariju će koristiti prije svega predsjednici mjesnih zajednica Kakanj I, Kakanj II, Zgošća, ali i predsjednici iz drugih mjesnih zajednica.

-Pričamo isključivo za ovaj uži dio općine, ove veće složenije mjesne zajednice, Kakanj I, Kakanj II, Zgošća i drugi, a također učinjen je prostor dostupnim i drugim mjesnim zajednicama, predsjednici često hodaju, donose zahtjeve da im neko prekuca i da mogu u ovom prostoru sebi napraviti jedan kutak da to mogu završiti. Mi ćemo njima u vrlo dogledno vrijeme, podijeliti prenosive USB stikove da mogu taj isti materijal arhivirati, dodao je Arnaut.

Osim vršenja administratitvnih poslova, kancelarija je prilagođena i za održavanje sastanaka Savjeta mjesnih zajednica. Inače, kancelarija će biti otvorena svakog radnog dana od 8 do 15 sati u zgradi Teritorijalne odbrane, a nadležna općinska služba će osiguravati neophodan kancelarijski materijal.