Za sve kakanjske škole osigurni energenti za zagrijavanje
12.10.2024.
ntvic.ba (A.K.)
Ovogodišnja grijna sezona u kakanjskim osnovnim školama koje za zagrijavanje svojih objekata koriste uobičajne energente, ugalj i drvo počela je na vrijeme. Iako su ranijih godina škole u ruralnim sredinama imale problem sa snabdijevanjem energentima, ove godine situacija sa ogrijevom je znatno povoljnija.
Na području općine Kakanj nalazi se šest centralnih i 20 područnih škola. Kada je riječ o osiguravanju energenata za zagrijavanje školskih objekta, sve škole su na vrijeme zaprimile određenu količinu uglja, drveta i peleta. Ugalj i drvo uglavnom koriste područne škole, gradske škole priključene su na sistem daljinskog grijanja, a škola u Brnjicu za zagrijavanje koristi pelet.
-Ove školske godine sve naše područne škole kao i centralni objekti škola su uredno snabdjeveni svim potrebnim energentima. Da napomenem da će područne škole i dalje ostati da se griju kao i do sada. Znači, osnovni energenti su ugalj i drvo, uredno su snabdjeveni za cijelu školsku godinu, naglasio je Fikret Kurtović, predsjednik Aktiva direktora osnovnih škola.
Projektom Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport ZDK koji realizuje u saradnji sa UNDP-om u naredom priodu osim škole u Brnjicu i ostale centralne škole preći će na korištenje peleta. Na taj način značajno će se smanjiti zagađenje okoliša te unaprijediti zagrijavanje školskih objekata i racionalnije korištenje toplote.
-Mi smo već dobili obavijest od Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport našeg kantona da je konkurs koji ide sa UNDP-om završen i da će naše centralne škole na teritoriji općine Kakanj, čak četiri, dobiti kotlove za grijanje na pelet. To je jedan dobar gest, lijepa stvar i što se tiče i zagađenja i svega ostalog a i bit će ljepši i bolji uslovi za rad i radnike koji opslužuju peći u školama. Taj projekat bi se trebao realizirati, po onome kako smo mi saznali i pričali telefonski negdje oko Nove godine, tu spadaju naša škola, Krševac, Tršće i Donji Kakanj, ističe Kutović.
Obzirom da su osigurani svi optimalni uslovi za normalno odvijanje odgojno-obrazovnog procesa, na učenicima je da ustraju na putu usvajanja znanja i ostvaruju dobre rezultate a na prosvjetnim radnicima da svoje znanje i kompetencije prenesu na učenike te da ih spreme za životne izazove koji ih čekaju u budućnosti.