U MZ Modrinje počeli su radovi na izgradnji mosta preko rijeke Bosne. Vrijednost radova je 1.340.000 KM, a radi se o sredstvima koja su u prošloj godini osigurana sa viših nivoa vlasti, te iz Budžeta Općine Kakanj. Ovim projektom mještanima Modrinja i okolnih sela bit će omogućeno lakše povezivanje sa regionalnom saobraćajnicom Kakanj – Zenica.
Izgradnja mosta u Modrinju projekat je na koji su mještani ovog područja čekali decenijama, a koji će biti realizovan zajedničkim sredstvima Općine Kakanj i viših nivoa vlasti. Ovaj most za mještane Modrinja znači komunikaciju sa regionalnom saobraćajnicom.
– 2018. godine usljed visokog vodostaja rijeke Bosne došlo je do potpunog uništenja todatašnjeg visećeg mosta napravljenog od drvene konstrukcije što je prouzrokovalo da ostanemo bez komununikacije sa regionalnim putem koji povezuje Kakanj i Zenicu. Zbog potreba mještana došli smo na ideju izgradnje novog mosta i osiguravanjem sredstava kako iz Općine Kakanj tako i viših nivoa vlasti stvorili su se uslovi za realizaciju ovog značajnog projekta – istakao je Rašid Šahinović, predsjednik MZ Modrinje.
– Inicijativom prije svega Općine Kakanj i općinskog načelnika došlo je do osiguravanja sredstava od strane Vlade ZDK u iznosu od 750.000 KM, dok je Vlada FBIH projekat podržala sa 720.000 KM, te je sredstva izdvojila i Općina Kakanj putem Općinskog vijeća – naglasio je Zijad Neimarlija, direktor Zavoda za planiranje i izgradnju Općine Kakanj.
Ovaj je projekat dugoročno saobraćajno rješenje jer se radi o armirano betonskom mostu dužine 52 m koji bi trebao omogućiti funkcionalno odvijanje saobraćaja.
– Radi se o armirano betonskom mostu sa četiri kule, dužine 52 m i širine 9 m. Projektom su predviđene i dvije prometne trake širine 3 m kao i dvije pješačke staze. Sve u svemu radi se o jednom modernom mostu koji će poslužiti svrsi i zadovoljiti potrebe svih mještana – istakao je Šahinović.
Krajem novembra prošle godine završeni su svi pripremni radovi za realizaciju projekta, a obzirom da se most gradi u neposrednoj blizini željezničke pruge bilo je nepohodno uz urbanističku i građevinsku dozvolu dobiti i saglasnost Željeznica FBIH.
– Problem su predstavljale instalacije Željeznica FBIH ali date su saglasnosti i taj problem je riješen. Zbog lakšeg izvođenja, radovi su počeli na lijevoj obali rijeke Bosne – naglasio je Neimarlija.
Rok za završetak radova na izgradnji mosta je 180 dana, nakon čega bi trebala uslijediti izgradnja podvožnjaka i ceste koja će povezivati most i mjesnu zajednicu.