Connect with us

KAKANJ

Brojni problemi na sistemu daljinskog grijanja u Kaknju, iz JP Grijanje Kakanj bez odgovora kada će doći do stabilizacije sistema

10.11.2023.
ntvic.ba (I.Š.)

Ovogodišnja grijna sezona počela je 01. oktobra. Međutim, od početka sezone brojni korisnici JP Grijanje, zbog učestalih puknuća na sistemu, nemaju urednu isporuku toplotne energije. I jučer su radijatori bili hladni zbog, pojašnjeno nam je jučer u JP Grijanje, kvara na TE Kakanj. Odgovore na pitanja: Zašto dolazi do puknuća na sistemu, čak i u dijelovima koji su rekonstruisani tokom proteklih nekoliko godina, te da li su računi grijanja za krajnje potrošače za mjesec oktobar umanjeni za dane u kojima je dolazilo do prekida u isporuci toplotne energije, danas smo pokušavali dobiti u JP Grijanje. Međutim bezuspješno.

Jučer su radijator koji su u sistemu daljinskog grijanja u Kakanju bili hladni. Danas su jedva topli. Današnja dnevna temperatura zraka znatno ispod 10 stepeni. Mjesec iza nas obilježili su brojni radovi na hitnim sanacijama puknuća, tokom kojih brojni korisnici nisu imali urednu isporuku toplotne energije, a računi za grijanje su uredno isporučeni.

-Dva dana radijatori su hladni. Računi nisu umanjeni za grijanje za mjesec oktobar a jedva je radilo grijanje. Sjedim ogrnuta dekom u kući, a jučer sam platila 93 KM, nisam zadovoljna sa grijanjem, ne radi dobro nikako, kazala je za NTV IC jedna građanka Kaknja, korisnica JP Grijanje.

Odgovore na pitanja: Zašto dolazi do puknuća na sistemu, čak i u dijelu koji je rekonstruisan tokom proteklih nekoliko godina, te da li su računi grijanja za krajnje potrošače za mjesec oktobar umanjeni za dane u kojima je dolazilo do prekida u isporuci toplotne energije, i danas smo pokušavali dobiti u JP Grijanje. Na zvanični dopis nam nije odgovoreno do okončanja realizacije ovog prologa. Telefonskim putem smo pokušali stupiti u kontakt sa menadžmentom ovog komunalnog preduzeća – nismo uspjeli.

– Nista nije umanjeno, apsulutno ne radi kako treba, nisam zadovoljna grijanjem, kazala je u anketi za NTV IC, korisnica JP Grijanje.

– Što se tiče ove grijne sezone, nismo zadovoljni, radijatori su mlaki, a račun ja sam jučer platila, ništa nije umanjeno, potvrdila je još jedna korisnica JP Grijanje.

40 je dana od početka grijne sezone. Građanima Kaknja asocijacija za početak grijne sezone ove godine nisu topli radijatori i kuće nego učestala puknuća na sistemu daljinskog grijanja. Da JP Grijanje ima problema sa isporukom toplotne energije prema krajnjim potrošačima i da se, kako vidimo, svakodnevno radi na njihovom otklanjanu je činjenica. Međutim, građani, ostaju uskraćeni za informacije o tome kada, uz isporučene račune mogu očekivati i stabilnu i sigurnu isporuku toplotne energije. Nadamo se da će korisici JP Grijanje odgovore dobiti prije značajnijeg pada temperature zraka.