Connect with us

KAKANJ

U Gradskoj biblioteci Kakanj održana radionica Školske biblioteke danas i sutra, ukazano na značaj i ulogu školskih biblioteka

02.11.2023.
ntvic.ba (N.B.)

Školske biblioteke danas i sutra naziv je radionice održane u organizaciji Gradske biblioteke Kakanj. Radionica je okupila direktore i bibliotekare sa područja ZDK, a razovarano je o važnosti i značaju školskih biblioteka u odgojno-obrazovnom procesu.

Školske biblioteke u savremenim obrazovnim sistemima mjesto su stvaranja kulture čitanja, mjesto na kojima se učenicima nastoji ukazati na značaj knjige, učenja i znanja, a nažalost u našem obrazovnom sistemu školske su biblioteke u jako lošem stanju, rečeno je na radionici Školske biblioteke danas i sutra, radionici koja je okupila direktore i bibliotekare iz ZDK.

-Međutim, zajedno možemo učiniti mnogo tako da školske biblioteke budu biblioteke gdje će se fond obnavljati po svim boiliotečkim standardima, gdje će se raditi sa djecom i odraslima, gdje će se raditi zajednički programi, izjavila je za NTV IC Kakanj Nina Bunjevac Salkić, bibliotečka savjetnica.

-Obavezni smo prema našoj djeci da unaprijedimo školske biblioteke, onako kako smo mi otvorili Gradsku biblioteku prema građanima, tako školske biblioteke moraju biti otvorene prema učenicima. Mislim da resorno ministarstvo nema jasnu viziju uloge i položaja školskih biblioteka i mislim da i s njima treba raditi, izjavio je za NTVIC Kakanj Senad Čišija, direktor Gradske biblioteke Kakanj.

Naši zadaci su, naglašeno je, školske biblioteke opremiti adekvatnim knjižnim fondom i kvalitetnim kadrovima, ali prije svega toga zadatak svih nas je vratiti se čitanju.

-Funkcionalna pismenost se uči upravo u biblioteci, biblioteka nije samo izdavanje knjiga i toga moraju biti svjesni svi, dodala je Bunjavec Salkić.

Radionicom Školske biblioteke danas i sutra Gradska biblioteka Kakanj još je jednom pokazala da prepoznaje ključna pitanja na kojima se treba raditi u cilju stvaranja čitalačkih navika kod učenika, a koje su od izuzetne važnosti za kvalitetan odgojno-obrazovni rad i za poticanje mladih na traganje za znanjem i kritičko promišljanje.

Continue Reading